چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فعالیت تمام وقت ۲۰۰ واحد تایپ و تکثیر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

  • کد خبر: ۱۳۶۵۸
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
فعالیت تمام وقت ۲۰۰ واحد تایپ و تکثیر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی
رئیس اتحادیه تایپ و تکثیر مشهد گفت: از روز جمعه تمام اعضاء ما و در حدود ۲۰۰ واحد تایپ و تکثیر به صورت تمام وقت در حال چاپ بنر و تراکت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی هستند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سید محمود میرمحمدی در خصوص میزان درخواست مردم مشهد برای چاپ تراکت و بنر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: درخواست‌ها  فوق‌العاده زیاد است و از روز جمعه که خبر شهادت ایشان اعلام شد و به جهت اینکه وظیفه همه ماست تا بزرگداشت این سردار مقتدر کشور را ارج بداریم، تمام اعضاء ما و در حدود 200 واحد تایپ و تکثیر به صورت تمام وقت در حال چاپ بنر و تراکت هستند.

وی افزود: مخاطب این بنرها معمولا مردم، ارگان‌ها و اتحادیه‌ها هستند. همچنین علاوه بر بنر، چاپ تراکت نیز در سطح وسیع در حال انجام است و مردم به این شکل خود را برای مراسم بزرگداشت و تشیع شهید سردار سلیمانی آماده می‌کنند.

رئیس اتحادیه تایپ و تکثیر مشهد در خصوص احتمال کمبود بنر و موارد مورد نیاز به جهت حجم تقاضا، بیان کرد: خوشبختانه در این زمینه کمبودی وجود ندارد و به اندازه کافی بنر در واحدهای صنفی وجود دارد و در صورت کمبود، با یک تماس تلفنی این نیاز تامین می‌شود.

میرمحمدی در خصوص وضعیت تایپ و تکثیر در استان، خاطرنشان کرد: اساسا استان خراسان، شرق کشور و مشهد بالاترین پتانسیل چاپ دیجیتال و بنر در سطح کشور را داراست، به همین جهت ما بیشترین ماشین‌آلات و تجهیزات را در شرق کشور مستقر کرده‌ایم و تمامی اعضا وسایل مورد نیاز چاپ بنر را در اختیار دارند.

وی اضافه کرد: به لطف خدا در حوزه بنر به خودکفایی رسیده‌ایم و بنرهای ساخت کشور در اختیار واحدها قرار گرفته است و تنها گاها و به سفارش مشتری از بنرهای ساخت چین و کره استفاده می‌کنیم، اما در مجموع 90 تا 95 درصد بنر مورد نیاز واحدها در داخل کشور تامین می‌شود.

رئیس اتحادیه تایپ و تکثیر مشهد در خصوص مشکلات صنف تایپ و تکثیر، تصریح کرد: مشکلات اصناف در حوزه عمومی و اختصاصی است که با تدابیر هیأت مدیره و دوستان در اتاق اصناف توانسته ایم آن را به حداقل برسانیم و به دلیل اینکه فعالیت ما در حوزه فرهنگی است، به همین دلیل مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

سید محمود میرمحمدی در خصوص میزان درخواست مردم مشهد برای چاپ تراکت و بنر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: درخواست‌ها فوق‌العاده زیاد است و از روز جمعه که خبر شهادت ایشان اعلام شد و به جهت اینکه وظیفه همه ماست تا بزرگداشت این سردار مقتدر کشور را ارج بداریم، تمام اعضاء ما و در حدود ۲۰۰ واحد تایپ و تکثیر به صورت تمام وقت در حال چاپ بنر و تراکت هستند.

وی افزود: مخاطب این بنر‌ها معمولا مردم، ارگان‌ها و اتحادیه‌ها هستند. همچنین علاوه بر بنر، چاپ تراکت نیز در سطح وسیع در حال انجام است و مردم به این شکل خود را برای مراسم بزرگداشت و تشیع شهید سردار سلیمانی آماده می‌کنند.

رئیس اتحادیه تایپ و تکثیر مشهد در خصوص احتمال کمبود بنر و موارد مورد نیاز به جهت حجم تقاضا، بیان کرد: خوشبختانه در این زمینه کمبودی وجود ندارد و به اندازه کافی بنر در واحد‌های صنفی وجود دارد و در صورت کمبود، با یک تماس تلفنی این نیاز تامین می‌شود.

میرمحمدی در خصوص وضعیت تایپ و تکثیر در استان، خاطرنشان کرد: اساسا استان خراسان، شرق کشور و مشهد بالاترین پتانسیل چاپ دیجیتال و بنر در سطح کشور را داراست، به همین جهت ما بیشترین ماشین‌آلات و تجهیزات را در شرق کشور مستقر کرده‌ایم و تمامی اعضا وسایل مورد نیاز چاپ بنر را در اختیار دارند.

وی اضافه کرد: به لطف خدا در حوزه بنر به خودکفایی رسیده‌ایم و بنر‌های ساخت کشور در اختیار واحد‌ها قرار گرفته است و تنها گا‌ها و به سفارش مشتری از بنر‌های ساخت چین و کره استفاده می‌کنیم، اما در مجموع ۹۰ تا ۹۵ درصد بنر مورد نیاز واحد‌ها در داخل کشور تامین می‌شود.

رئیس اتحادیه تایپ و تکثیر مشهد در خصوص مشکلات صنف تایپ و تکثیر، تصریح کرد: مشکلات اصناف در حوزه عمومی و اختصاصی است که با تدابیر هیأت مدیره و دوستان در اتاق اصناف توانسته ایم آن را به حداقل برسانیم و به دلیل اینکه فعالیت ما در حوزه فرهنگی است، به همین دلیل مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->